Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kompletní očista

Každý muž a každá žena to chce. Ne sice pořád, ale v určitých intervalech po tom všichni zatoužíme. Někdo se do toho pouští se vší vervou a někdo se fláká a jde si jen za tím svým malým cílem.

I já jsem se pustila do detoxu. V neděli jsem se rozhodla a v pondělí začala. Měla jsem v plánu udělat očistu těla tak nějak zevnitř a šla jsem na to, jak jinak, přes jídlo. Plán jsem měla, ale jak už jsem psala, plány v mojí bublině jsou jedna věc, ale cizí plány mají ostré lokty a zase mi tu bublinu potrhaly. A tak se k očistě těla přidala i očista duše. Ne, vážně nezačnu meditovat nebo snad dokonce sportovat! (Abyste tomu rozuměli, já sport miluju, ze všeho nejvíc hokej, ale moje láska ke sportu končí přesně tam, kde začíná moje nenávist k potu, rudým tvářím a lapání po dechu). To ne. Ale moje duše si užije takový menší přerod. A já si budu muset zvykat sama na sebe. To není jen tak, vyjít se sebou. No vážně. Jak říká můj milovaný vojín Kouba ve skvělém filmu Copak je to za vojáka: "Já bejt ženská a potkat sám sebe tak se lituju, že sem se vůbec narodil a poslal bych se z fleku k vodě." No já bych se teda nelitovala, ale myslím, že kamarádka bych se sebou nebyla. Takže vydržet sama se sebou. Do teď jsem 10 hodin (a někdy i více) ze svého bdělého (rozuměj otravného) stavu trávila v práci. S tím je ale konec. Čeká mě obyčejná maximálně osmihodinová směna a pak šup do prázdného bytu. A to je ten kámen úrazu. Jak mám asi vydržet s někým tak neskutečně protivným, umíněným a vlezlým, jako jsem já? Budu mít spoustu času na to, abych to zjistila. Mimochodem když se vrátím k tomu detoxu přes jídlo. Myslím, že hlavní důvod, proč jsem se do něj pustila, je fakt, že po dobu 28 dní se nemusím zabývat tím, co budu vařit. Na druhou stranu recepty typu "vařte brokolici 5 minut, slijte vodu, přidejte česnek a sůl a podávejte" mou vášeň pro vaření zrovna nepovzbuzují. A když nad tím teď přemýšlím, tak jsem si vlastně tímhle nevařením celkem zavařila, protože jak člověk uhasí jeden plamen, tak hned ten vedlejší začne těžit z ušetřeného vzduchu. A za uniformou bych se rozběhla i s plným žaludkem.

Autor: Marcela Ludvíková | středa 28.1.2015 22:22 | karma článku: 4,19 | přečteno: 308x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Prostě Brigitka.